torsdag 12 april 2018

Ibland har man tur!

Hejsan.

Tidigare idag tipsade en kompis mig om ett företag i Gbg som sålde ut Beckers perfekt fasadfärg för 800 kr burken. Direkt efter jobbet tog jag en tur mot Götet. Jag lyckades komma till butiken fem minuter innan stängning och kom över ett parti som räcker till två strykningar. Inte fel med tanke på att orginalpris är 1700 kr burken. Helt plötsligt känns den tråkiga och kostsamma kommande målningen lite mer rolig. Tack för tipset Mohammed!


För övrigt så går startskottet för slutbesiktningen om ca 9 timmar och jag och frugan har planen att sova vår första natt i huset imorgon! Wish us luck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...