onsdag 30 januari 2019

Uppdaterade First choice 1.0 classic

Hejsan!

Länge sedan jag skrev något här men såg igår att Mjöbäck släppt ett par nya husmodeller inom First choice segmentet santidigt som de uppdaterat de ursprungliga modellerna. Då jag är 1.0 first edition ägare kommer jag främst uttala mig om ändringarna på den husmodellen.

Nu kommer jag vara brutalt ärligt men min första tanke är hur fan har arkitekten tänkt. Fönstret i köket är, enligt min åsikt, asfult placerat och flytten av altandörren mer mot mitten sjukt opraktiskt. Tar fullständigt bort möjligheten att ha en L-soffa placerad med ryggen mot fönsterpartiet. Dessutom har man höjt priset på kåken med 50 tusen. Jag kallar detta för en dubbelfail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...