måndag 21 augusti 2017

Status på husbygget just nu....

... är att det råder relativt stiltje i processen. Vi väntar fortfarande på att ha tekniskt samrådsmöte för att få startdatum för bygget. I grund och botten så har vi redan fått information om det inofficiellt men ett möte skall till för att få det på papper. Huset är beräknat att komma till byggplats i slutet av november och ca 4 veckor innan det skall markarbetet påbörja. Så som det ser ut idag kommer bygget dra igång i början av oktober.

Utöver detta så har jag själv rensat tomten från oönskade träd så nu är det inte mycket mer att göra innan byggstarten i okt/nov. Jag återkommer med mer information när jag har mer information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...