lördag 4 november 2017

Nu börjar det hända grejer!

Hejsan.

Efter en längre tids väntan så fick vi i måndags den 30/10 ett startbesked för att påbörja vårt husbygge. Efter möte med kommunen gick det ganska snabbt tills att markarbetet påbörjades. Igår träffade vi grävmaskinisten på plats vid tomten och kom överens om vad som skall göra. Blev lite grejer utöver det som ingår. Bland annat lite tallstubbar och annan utplaning. Såg även att byggströmsskåp stod på plats och att rören som skall ner i backen var levererade till byggplats. Grävaren sa att jag skulle börja redan igår så det blir nog att jag åker ut och kollar vad som gjordes imorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...