måndag 15 januari 2018

Lite information

Hejsan.

Varit lite stiltje i bloggen senaste veckan. Detta beror på att det inte hänt så speciellt mycket kring byggnationen. Vi har skickat i alla våra val vi skulle göra och avvaktar svar från mottagande parter. Hoppas på att snickare håller det han påtalade och får på takpannor i veckan. Då blir det lite roligt att ta nya bilder som man kan dela med sig av. Kommer ha tid att göra detta ons-fre då jag är föräldraledig med tösen.

Jag och frugan var en tur till Stockholm i helgen och där besökte vi en hel del inredningsbutiker. Hittade riktigt fina saker men det gäller verkligen att ha en rejält plånbok. Fattar ej varför men man har en tendens att tycka om grejerna som är absolut dyrast! :) Frugan hittade denna lampan och jag denna fotöljen, 15.000 sek vardera. Försökte föreslå fotöljen som 40 års present till mamma men hon tyckte, helt förståligt, att priset var lite saftigt. Man får drömma vidare!! ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...