onsdag 17 januari 2018

Takläggning pågår!

Hejsan.

Åkte ut till huset för att se hur arbetet går. Snickarna var på plats och taksättningen var igång. Jag fick också komma in och kika och många av väggarna var uppe. Var dock väldigt mycket material som tog upp plats så det var lite svårt att få en "känsla". Har även en lite rolig anekdot angående detta hus. Det är första gången jag är inne i denna husmodellen. Jag kunde inte vara med på visningen innan vi slog till så jag fick helt lita på frugans ord och bilder hon tog vid visningen. ;)

Här är lite bilder från dagens besök.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...