söndag 8 april 2018

Nedräkningen har börjat!

Hejsan.

4 dagar kvar till slutbesiktning. Var förbi huset och kikade in tillsammans med barnen. De fick kika på sina blivande rum och kolla runt lite. De hade installerat handfatet i stora badrummet och gjort en del justeringar utifrån förbesiktningen. Städfirman kommer på onsdag sen är det bara invänta fredagen. Tog lite bilder i badrummet och i köket.












Ps. Packning i befintligt boende är också rätt så omfattade. Tacka fan för min underbara fru som har tålamod att sortera och stukturera saker. Jag vill bara slänga ner allt eller slänga helt. Bra att man komplettera varandra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...