torsdag 12 juli 2018

Rekommendation

Hejsan.

Vill rekommendera ett märke som heter Serva när det gäller bevattningsprodukter till trägården. Detta är inget smygreklam av Serva där jag på något sätt får ersättning utan helt och hållet baserat på eget användande av ett par av deras produkter vid egen rullgräsmatteanläggning. Har köpt deras sprutpistol samt ställbara spridare. Måste säga att de räddat dagen för mig. Pistolen är sjukt smidig (9 olika lägen) och spridaren går att ställa exakt hur man vill i både bredd och oscilleringsomfång. Skulle nog kunna säga att de är likställda med Gardena men kostar hälften. Köpte mina grejer på Byggmax i Borås. Var lite skeptisk först och trodde det var billig skit, men såg att även XL-bygg säljer de vilket brukar indikera högre kvalitet då de är mer inriktade på hantverkare som målgrupp. Nej verkligen toknöjd till billig peng. För den som står i samma som mig kan jag verkligen rekommendera att införskaffa deras grejer. Du kommer bli nöjd och spara pengar på köpet. Jag har bara två av deras grejer men de har även sprinklers och massa annat smått och gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Uppdatering Januari 2022

 Hejsan. Länge sedan jag skrev något men sedan jag skrev sist har jag hunnit sälja huset och flytta vidare. Detta skedde utifrån en separati...